From 221c038070297d57b95c91f3db73f1646770bfcb Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?UTF-8?q?Val=C4=93rijs=20Semja=C5=86=C5=86ikovs?= Date: Wed, 14 May 2025 09:33:43 +0000 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?=D0=9E=D0=B1=D0=BD=D0=BE=D0=B2=D0=B8=D1=82?= =?UTF-8?q?=D1=8C=20main/README.txt?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- main/README.txt | 20 ++++++++++---------- 1 file changed, 10 insertions(+), 10 deletions(-) diff --git a/main/README.txt b/main/README.txt index 2f74f08..6eb274e 100644 --- a/main/README.txt +++ b/main/README.txt @@ -1,11 +1,11 @@ -Olu skrējējs - -Nezināmi zīmējumi - -Ola bēg no vīrieša rokas caur virtuvi un izvairās no asiem priekšmetiem, kamēr spēle skaita attālumu un -arī var vākt monētas, kuras var iztērēt veikalā (monētu var nebūt). -Dažreiz būs arī ieroči, kurus var paņemt un izmantot, lai atbrīvotu ceļu. -Ja spēlētājs pārāk ilgi stāv uz vietas, persona viņu panāk, un viņš ielaužas pannā (vai vienkārši vietā, kur tika pieķerts). -Labākais rezultāts paliek nemainīgs. -Ir sākuma izvēlne: 1) Sākt spēli 2) Iepirkties (varbūt jā, varbūt nē) +Olu skrējējs + +Bezgalīgais skrējējs + +Ola bēg no vīrieša rokas caur virtuvi un izvairās no asiem priekšmetiem, kamēr spēle skaita attālumu un +arī var vākt monētas, kuras var iztērēt veikalā (monētu var nebūt). +Dažreiz būs arī ieroči, kurus var paņemt un izmantot, lai atbrīvotu ceļu. +Ja spēlētājs pārāk ilgi stāv uz vietas, persona viņu panāk, un viņš ielaužas pannā (vai vienkārši vietā, kur tika pieķerts). +Labākais rezultāts paliek nemainīgs. +Ir sākuma izvēlne: 1) Sākt spēli 2) Iepirkties (varbūt jā, varbūt nē) Ir beigu izvēlne: 1) Sākt no jauna 2) Atgriezties sākotnējā izvēlnē \ No newline at end of file