pygame_test/test.py

46 lines
1.4 KiB
Python

import pygame
# Vieglākai piekļuvei notikumiem
from pygame.locals import (K_UP,K_DOWN,K_LEFT,K_RIGHT,K_ESCAPE,KEYDOWN,QUIT)
# Izveidosim ekrāna izmēra konstantes
SCREEN_WIDTH = 800
SCREEN_HEIGHT = 600
# Izveidosim screen objektu
# Padodam izmērus kā kortežu (vai sarakstu)!
screen = pygame.display.set_mode((SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT))
# Mainīgais, lai kontrolētu cilpu
running = True
# Galvenā cilpa
while running:
# Apskatām visus notikumus
for event in pygame.event.get():
# Vai lietotājs ir nospiedis tastatūras pogu?
if event.type == KEYDOWN:
pass
# Vai šī ir Escape poga?
if event.key == K_ESCAPE:
running = False
# Vai lietotājs ir nospiedis loga aizvēršanas pogu?
elif event.type == QUIT:
running = False
# Izveidojam virsmu un padodam kā argumentu garumu un platumu
surf = pygame.Surface((50, 50))
# Iestatām virsmas fona krasu
surf.fill((255, 25, 0))
# Var piekļūt arī virsmas Rect, izmantojot .get_rect()
rect = surf.get_rect()
surf_center = (
(SCREEN_WIDTH - surf.get_width()) / 2,
(SCREEN_HEIGHT - surf.get_height()) / 2
)
screen.blit(surf, surf_center)
pygame.display.flip()
# Apstrādāsim notikumus…
# Kaut kādā brīdī iziesim no cilpas (running = False)
pygame.quit()
pygame.init()