import pygame # Vieglākai piekļuvei notikumiem from pygame.locals import (K_UP,K_DOWN,K_LEFT,K_RIGHT,K_ESCAPE,KEYDOWN,QUIT) # Izveidosim ekrāna izmēra konstantes SCREEN_WIDTH = 800 SCREEN_HEIGHT = 600 # Izveidosim screen objektu # Padodam izmērus kā kortežu (vai sarakstu)! screen = pygame.display.set_mode((SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT)) # Mainīgais, lai kontrolētu cilpu running = True # Galvenā cilpa while running: # Apskatām visus notikumus for event in pygame.event.get(): # Vai lietotājs ir nospiedis tastatūras pogu? if event.type == KEYDOWN: pass # Vai šī ir Escape poga? if event.key == K_ESCAPE: running = False # Vai lietotājs ir nospiedis loga aizvēršanas pogu? elif event.type == QUIT: running = False # Izveidojam virsmu un padodam kā argumentu garumu un platumu surf = pygame.Surface((50, 50)) # Iestatām virsmas fona krasu surf.fill((255, 25, 0)) # Var piekļūt arī virsmas Rect, izmantojot .get_rect() rect = surf.get_rect() surf_center = ( (SCREEN_WIDTH - surf.get_width()) / 2, (SCREEN_HEIGHT - surf.get_height()) / 2 ) screen.blit(surf, surf_center) pygame.display.flip() # Apstrādāsim notikumus… # Kaut kādā brīdī iziesim no cilpas (running = False) pygame.quit() pygame.init()